Little things

Ibland måste man se små sakerna i sitt liv som gör en lycklig eller kan göra en lycklig. 

Lämna det som gör en olycklig bakom sig och gå vidare, hur knepigt det än kan vara eller hur mycket det suger en tillbaka. 

Idag har jag fokuserat på att höra små saker som gör mig lycklig då min axel hoppat fel och icke vill hamna rätt. 
Och se fram emot allt det roliga som är planerat för veckan. 

Se de små sakerna i ditt liv som gör dig lycklig. 
Kram 


Sometimes you have to see the little things in your life that make you happy or can make you happy. 
Leave what makes you unhappy behind and move on, how tricky it may be or how much it sucks you back.

Today I've focused on little things that make me happy since my shoulder jumped wrong and don't want to pop right.
And look forward to all the fun plans for the week.

See the little things in your life that make you happy.
Hug

Kommentarer:

1 Mirre Sweetwords:

Ohh gillar bilderna med fotspår

Svar: Oh, tack så mycket :D Är mina favoriter med :)
Madelene Englund

2 Peter:

Så sant, man ska försöka se de små sakerna i livet som gör en lycklig.
Dina bilder gör mig lycklig :-)

Svar: JA men precis :) Åh, men tack så hemskt mycket :D Kram
Madelene Englund

Kommentera här: